Temat I edycji konkursu: Pejzaż w odniesieniu do twórczości Juliana Fałata.
ADRESAT:
Konkurs adresowany jest do dzieci w wieku odpowiadającym klasom szóstym, siódmym i ósmym szkół podstawowych, zamieszkujących powiaty: Bielsko-Biała, bielski, cieszyński, żywiecki, wadowicki, oświęcimski i pszczyński.
CEL I ZAŁOŻENIA KONKURSU:
- rozbudzenie wyobraźni plastycznej dzieci i zachęcenie do twórczej ekspresji;
- zwrócenie uwagi na postać Juliana Fałata i jego twórczość;
- prezentacja działań dzieci z zakresu rysunku i malarstwa oraz zwrócenie uwagi na ich wrażliwość plastyczną i kreatywne wyrażanie siebie;
WARUNKI UCZESTNICTWA:
- Do konkursu należy zgłaszać prace wykonane samodzielnie (bez pomocy osób trzecich) przez dzieci w wieku odpowiadającym klasom szóstym, siódmym i ósmym szkół podstawowych, w ramach zajęć w domach kultury, na kółkach plastycznych, warsztatach plastycznych bądź wykonane na lekcjach plastyki w szkole.
- Każda instytucja może zaproponować maksymalnie 10 rysunków i 10 prac malarskich z zastrzeżeniem, że każdy uczestnik może być autorem tylko jednej pracy.
- Dopuszcza się następujące formy prac indywidualnych:
- rysunek: ołówek, węgiel, sepia, tusz;
- malarstwo: akwarele, tempery, farby plakatowe, farby akrylowy, farby olejne, pastele suche i olejne (w kolorze), kredki (w kolorze).
W przypadku techniki malarstwa olejnego należy przesłać pracę suchą. Prace wykonane technikami rozcieralnymi, jak węgiel czy suchy pastel, należy odpowiednio zabezpieczyć.
- format: od 21×29,7cm (A4) do 50x70cm (B2) 4. Każda praca powinna być zaopatrzona w kartę zgłoszeniową dołączoną do regulaminu (ZAŁĄCZNIK nr 2), umieszczoną z tyłu pracy w sposób stabilny. Każda praca powinna mieć z tyłu zaznaczenie, wskazujące na jej górną część.
Prace, które nie spełniają warunków konkursu, nie zostaną do niego dopuszczone.
Organizatorzy proszą o odpowiednie zabezpieczenie przesyłki i właściwy opis prac wysyłanych na Konkurs.
REGULAMIN:
Regulamin-I-edycji-konkursu-Swiatloczuli-sladami-Juliana-Falata-deklaracja-dostepnosci-2-1-1-1-1-2Pobierz